Var är våren och värmen?

Jag kollade precis vädret på Aftonbladet och om det blir som de säger måste jag nog köpa mig ett paraply eller en regnjacka. Ingen riktig vår i sikte. Hörde att det inte är så mkt bättre i Skåne med blåst, regn och kyla. Hoppat över sommaren? Får jag verkligen inte hoppas!

Nu är kvällens stora fråga om jag ska sätta på en film eller om jag ska lägga mig och läsa? Har inte läst på länge så det blir nog det. Skulle faktiskt vara rätt skönt att krypa ner under täcket också för den delen.

I övrigt vill jag ge mig själv en klapp på axeln för att jag har tränat flitigt hela veckan och imorgon blir inget undantag. Aerobics och core med Johanna imorgon halv elva. Efter det blir det stan, middag och bio. Härligt med en utgångsfri helg!

För att avrunda det hela vill jag dela med mig av en låt som jag gillar skarpt.
Let's grow old together, and die at the same time..


Kommentarer
Postat av: mariaohlin

ja, det är verkligen inte kul med höstkyla i maj. vi samma tid förra året var man ju solkysst från head-to-toe och redo att kick ass inför student n' stuff. vantar & mössa bör användas morgontid nu alltså :/ hur mår du annars ? har du lyckats göra dig kvitt förkylningar och sån där annan skit ? saknar dig sunshine !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback