Det var inte igår.

Närmare bestämt tre och ett halvt år sedan.
Mycket har hänt i mitt liv sedan jag skrev i den här bloggen senast. MYCKET! Några månader efter mitt senaste inlägg träffade jag mannen i mitt liv. Tillslut fann jag den jag hade letat efter i hela mitt liv. Efter det har allt bara blivit bättre. Jag har fått någon att dela allt med och tillsammans har vi tagit det största steget man kan ta. Vi har blivit föräldrar. Inte vilka föräldrar som helst heller utan föräldrar till världens bästa barn, Scott James Bedoire! Finns inget bättre än att vara mamma. Är du inte förälder så är det något jag rekommenderar starkt. Den kärleken man känner till sitt barn går inte att beskriva, det måste upplevas. Den är evig och ovillkorlig.
 
Nu bor vi i Landskrona och jag pluggar geografi på distans. Allt är bra förutom det ekonomiska (som kan tära enormt på en människa) och att jag helt saknar motivation till mitt pluggande. Blir något frusterad när jag tänker på att jag kunde ha varit färdig nu i mars om jag inte hade hamnat efter förra våren. Men det är väl bara att bita ihop gissar jag. Nu (redan) har ju våren börjat visa sig vilket kanske kommer att ge mig lite mer energi. Jag känner i alla fall att våra motgångar kommer ge med sig snart. De kan inte hålla i sig för alltid.
 
Vi är ett stark team, jag, Jim och Scott!
 
Vill tillägga att jag inte förväntar mig att min blogg ska bli läst så om du snubblar över den så ha i åtanke att den är till för mig själv eftersom jag tycker om att skriva av mig lite då och då.