2008 here we come!

image128

2008 ska bli bättre

Ja 2006 var man riktigt aktiv med bloggen med 2007 har man varit lite sämre på det.. Ska försöka bättra mig till 2008! Otroligt nog är det ju faktiskt ganska kul hehe ;)

Så nu dissar jag det hela för i år!
Ses 2008!
Gott Nytt!


Ojsan :P

Ser att en viss Fia klagade på mitt bloggande den femte.. Nu är det den nittonde :P Har inte skrivit på en månad.. Men HALLÅ December är trots allt December. En månad där man har ganska mkt att göra faktiskt!

Men under tidens gång har jag tänkt på en hel del som jag borde skriva om här. Men just nu kan jag inte komma ihåg en enda av dessa briljanta idéer.. Hmmm ILLA! Önskar att jag hade ett sådant minnessåll som Dumbledore har i Harry Potter! Det hade varit perfekt för mig! :P

Idag är det föresten:
Dan
Före dan
Före dan
Före dan
Före dan
Före dopparedan


Puss&Kram