Lund <3

Idag har Hanna och Ellen varit i Lund : ) Helt underbart var det! När vi kom till stortorget var där en massa människor som bara satt där och så en massa galna människor som dansade spelade musik och utövade kamsport :P Och inte att förglömma röka vattenpipa. Hahha :P Människor i Lund är helt underbara. Öppna, trevliga och SNYGGA! Det kanske är där som man ska plugga sen. Vem vet!? Det enda som inte är bra med Lund är att det inte ligger vid vattnet. Men men det kanske man kan stå ut med.   
Vi ska nog göra det till en vana att åka dit lite oftare.

Älska Lund!
-God & Glad

Ska beställa nya idag :)

image109

Kate Hudson

  

Enligt mig en av VÄRLDENS snyggaste kvinnor!

-God&Glad

Idag säger vi hejdå..

...till sura, deprimerade och versiga vinter-Hanna. Isället hälsar vi glada, spralliga och vänliga vår-Hanna välkommen. För idag anlände hon med stora steg kan jag säga! Känner mig bara allmänt glad!

:D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D

-God & Glad

Music and Lyrics

Naaw vilken söt film! En riktig feel good movie. Hugh Grants höftrörelser alltså :P Pop goes my heart <3 Ja, jag kan säga att det var kansk inte världens bästa film men definitivt värd att ses!

image105
-Ciao

Stockholm!?

Någon som vill med till Stockholm 17-20 maj? (Kristi himmelsfärd)

16 16

någon tänker på mig..


Helt vanlig Svensson!

Vår familj är en riktig Svensson familj! Vårt namn är Andersson, vi bor i en villa har en volvo och vovve. Mamma, Pappa och två barn som bor i ett trevligt villaområde. Mamma är lärare och pappa jobbar på kontor. Barnen sköter sig i skolan och vi åker på semester tillsammans. Vi bråkar lagom mycket som en familj ska göra. Egentligen är det INGET speciellt med oss. Vi är väldigt väldigt vanliga! Bra egentligen men det låter väldigt tråktigt när man lägger upp det såhär.



Här kommer en gammal goding:
Två tomater skulle gå över en väg.
Den ena hann inte över gatan och blev överkörd av en bil.
Då sa den andra tomaten: "Kom nu ketchup så går vi"


Hahaha :P

-Ciao

Spanien 2007



Oj oj oj, vad bra vi har haft det! Hus 1: Hanna, Sofia, Katarina, Björn, Blomman och DaD. Hus 2: Rickard, Jonte, Albin, Anton, Frasse och Robin. Det var varit mycket kärlek, hat, vinster, förluster (Blomman), ret, bra slag, dåliga slag, skratt och ännu mera skratt! Vi har spelat golf varje dag och varit och shoppat i Alicante. Vi har även sprungit upp för killer backen ett x antal ggr. Det har också blivit en hel del massage på kvällarna (Björn).

Vi har skaffat oss en egen ordlista av de ord som har använts mest! Här har vi en attraktiva listan :P

1. DYR*
2. Du/den är inte billig(t)
3. Pampigt*
4. Sä de!
5. BBK/ BK Fram +andra moderklubbar
6. Fint*
7. Lök (i ALLA dess betydelser)
* lägg till MEGA framför, för mer effekt :P
Hade vi skullat göra listan längre hade orden inte varit lika vackra om man säger så, så jag väljer att stanna här :P

Blomman har såklart sin alldeles egna ordlista som hade kunnat göras hur lång som helst! Men ordet pampigt använder han i alla fall i varannan mening :P

En hel del sjungande har det också blivit. Vi har haft några faviriter. Så som melodifestivelen låtarna, Grace Kelly, bamse och "vi såg på varann, när vi närmade oss strand när vi möttes mellan ....." (ingen aning om hur det stavas).

Nu är vi tillbaka i verkligeheten, tyvärr. Vill tacka alla för en VÄLDIGT trevlig vecka!

-Ciao 


Adios, Hejdå, Goodbye, Ciao, Auf wiedersehen osv.

NU STICKER VI!

Packa?

Hur kan det vara så svårt att packa? Jag menar jag vet att jag ska vara borta i en vecka och jag vet vad jag ska göra. Vädret är i och för sig lite svårt att förutsäga men så många möjligheter finns det väl inte. Jag tror att alla människor har en tendens att packa för mycket. I alla fall tjejer/kvinnor/tanter. Vi tänker för mycket. Hmm men om det blir fint väder den dagen så vill jag ha det, men regnar det så kan jag ha de byxorna till den andra tröjan som jag tänkte ha den andra dagen om det blåser.. 

Nu ska jag väl tänka över om jag behöver något annat till min redan alldeles för stora packning. Ha det så bra här hemma, familj, vänner, ovänner, främlingar ja alla :P

-Adios Amigos

            

Att göra innan jag åker!

  1. Bli helt frisk
  2. Packa
  3. Kolla film med Fia
  4. Äta Taco hos Fia
  5. Packa mer
  6. Titta på melodifestivelen
  7. Sova
  8. Tvätta mina golfklubbor
  9. Kolla så jag har allt med mig
  10. Svinga lite kanske
  11. Kolla vädret i Alicante
  12. Ladda in nya låtar på min mp3
  13. Bara vara om jag hinner :P

-Ciao


Jag ser den!

Jag tittar fram och jag kan se den!
Den är ljus!
Formen går inte att bedömma på grund av avståndet.
Innehållet är det ingen som vet något om förän man kommer närmare.
Jag hoppas att det inte går för fort att komma dit!
Det är min framtid :D

Bara fyra dagar kvar! Spain here we come ;P
allaspainspainen

-Ciao

Vår snart hoppas vi!

Var ute på nätet och kollade efter en fin vårdikt. Hittade några som lågstadieelever hade skrivit. Sjukt söta.. Eller!?

Det luktar skog i skogen.

Där finns det många myggor.

Men inne i stora källare

finns det små suggor.

Stenar gör ont.

Kottar gör ont,

men gräs är mjukt och lent.

Jag ser vatten och jag ser sand.

Jag känner hästlukt

och jag ser blodiglar.

 

Gräs och sand är bra

och vatten till och med.

Jag tittar på ett träd.

Det är dött.

v?rblomma v?rblomma


-Ciao

Tack för igår brudar!

Det var mkt trevligt även om det inte blev riktigt som vi hade tänkt oss :P

Mitt närminne suger. När jag var ute och sprang precis så kom jag på vad jag skulle skriva här idag. Men icke.. Har helt glömt bort det. Shiit.. 

Bara 8 dagar kvar till SPANIEN! :D Fan va gött det ska bli!

Fan vad jag stör mig på att jag inte kan komma på det.. A ja vi får ta det en annan gång. Ha en trevlig Lördag :D

-Ciao