Alex antibantningslåt!

http://www.nrj.se/?page=53&specialcontent=soundclip_nitm_special&clips=other&underpage=36

2007-04-20

GRYM!

Kanske dags igen!

Imorgon ska vi fira våren : ) Valborg.. En "högtid" (eller vad man ska kalla det) som går ut på bål för de yngre och äldre medans för många mittimellan går det ut på att supa sig så full som möjligt.. Tips till ALLA: Lagom är bäst ;P Har hörs att vi ska ha "tur" med valborgsvädret.. Det innebär att det inte ska regna, bara blåsa och vara kallt. Men hallå det kunde varit värre ;P

God&Glad  
 

Hej så länge!

Nu tar Hanna Andersson en paus i sitt bloggande för hennes kreativitet är inte vad den var.. Återkommer när lusten finns där.. Det kan dröja en vecka eller kanske ett år.. Ingen vet..

Ha det så himla bra så länge!
God&Glad

Värsta någonsin!

Har aldrig varit med om någon värre helg! Åt helvete med allt!

Kiosken

Nu ska jag snart bege mig till kiosken och sedan befinna mig där i NIO timmar. Shiiit alltså.. Ring gärna och snacka skit eller kom och hälsa på vet jag ;P Haha nä det hade jag inte pallar om jag var ni.. men ett sms kanske!? 

Har förresten ett temperärt mobilnr nu i ca tre veckor medan min mob är på lagning.
0739052814 : ) Borde kanske inte skriva det här men what tha fuck ;P

-God&Glad