Listen up!

Vet ni vad? Jag har blivit fadder i Världsnaturfonden! Jag är riktigt stolt över det faktiskt. Det är inte så jättemycket men jag ger 100 kr i månaden till behövande pandor, isbjörnar, tigrar och en massa andra söta djur. De behöver all hjälp de kan få för att rent av överleva.

Jag vill helt enkelt uppmana er till att också skänka 100 kr (eller mer såklart :P) till WWF. Jag lovar att ni inte kommer märka någon skillnad i er ekonomi. Gå in på wwf.se/fadder och BLI FADDER nu för tusan.


Ni vill väl också att dessa fantastiska djur ska få finnas kvar??

Kommentarer
Postat av: Nina

De är tillsammans med WWF som du ska använda dina skrivkunskaper... Hanna journalist; för naturen och djuren! <3

2010-05-07 @ 07:55:16
Postat av: pappa

bra gjort hanna :-)

2010-05-07 @ 09:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback