Something in the Air Today

Har inte velat smitta er med helgens konstiga humör så jag har hållt mig borta från bloggen. Men nu är jag tillbaka och faktiskt på gott humör. Solen skiner i Stockholm och det är plusgrader. Utöver det så hade vi ett trevlgt seminarium i skolan dag.

Så för att fira att mitt normala humör har kommit tillbaka och att det är en sådan fin dag idag så har jag slått på stort och köpt sill. Och gräslök. Och gräddfil. Vårigt va? Har en öl i kylen, kanske ska ta den till? Mumsfilibabba! Hoppas ni blev frestade nu. Och mamma förresten, hur länge håller sillen när den är öppnad i kylen? Måste jag käka sill flera dagar i rad nu eller är det lugnt ett tag?

Kommentarer
Postat av: pappa

du får slänga sillen när det växer grönt ludd i den ;-))

2010-03-09 @ 07:21:10
Postat av: Nina

Var dag!! Haha den håller sig ett tag men inte allt för länge!! Visste e de bara för gott!! Det är den mackan och den ölen man längtar efter när man spelat en runda golf... Det är bara därför jag spelar en runda, endast därför ;-)

2010-03-09 @ 08:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback