So much better

Nu kan jag äntligen vara nöjd med mig själv. Jag var riktigt effektiv på gymmet idag. Speciellt om man jämför med många andra som hänger på gymmet i Högdalen som sitter kvar på varje maskin och vilar i typ tio minuter. De är bara ivägen för oss som verkligen vill vara effektiva.

Ni ska förresten se upp för dem som går till gymmet och tränar två och två. Om de säger att de har varit på gymmet i en och en halv timme så få inte ångest om du bara har varit där en timme. De som tränar i par har typ bara varit effektiva 50% av tiden de spenderat där. Nu ska jag inte dra alla över en kam, men i många fall så står de ju och väntar på varandra vid varje maskin och snackar en jävla massa skit. Om man ser det som socialt och ett sätt att umgås så är det ju trevligt men jag tror att de i många fall lurar sig själva genom att tro att de tränar mer än vad de gör.

Själv tycker jag det är skönt att träna själv och riktigt kunna fokusera och få någonting gjort. Lite me time helt enkelt. Jag må vara lat i många avseenden men när jag väl är på gymmer då jävlar. Jag ger mig själv cred för det!

Nu: Plugg.


Kommentarer
Postat av: pappa

<3

2010-03-20 @ 09:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback