Oj, så gott det var

Vi har startat brunch-klubb! Varannan söndag blir det träff på diverse brunchställen tills vi har hittat ett favoritställe. Jag gillar't skarpt!

Kan i övrigt berätta att jag blir såå trött på mina fötter ibland. Jag är expret på att få skoskav, och nu är det så illa på min stackars högerhäl att det gör ont fast att jag inte har skor på mig. Jag tror jag har haft två par skor i hela mitt liv som jag inte har fått skav av. Alla andra har på ett eller annat stätt och mer eller mindre bidragit med smärta. Så en hyllning till mina vita Reebok och tygskor från din sko.

 

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

ååååh, vad mysigt. jag vill också ! :)



jag har också skoskavsfötter, men compeed är min räddning ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback