Nu ska jag bli fin

Kvällen har inte varit en vanlig onsdagskväll. Maria var här och visade mig, Kicki, Johanna och Leo en massa hudvårdsprodukter. Jag är len som en bebis. Så nu har jag köpt lite produkter och hoppas att jag ska få en toppenhy.

Det var så mysigt här hemma ikväll, med tända ljus, vänner, rosa rosenblad och facemasker. En riktigt härlig kväll helt enkelt.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt är Desperate Housewifes. Har precis börjat kolla in säsong ett. Riktigt bra i början måste jag säga. Susan är min absoluta favorit.

Imorgon är det en vecka kvar till tenta. Får sätta igång med pluggcamp.

En sak till. Jag har bestämt mig för att skriva om precis det som intresserar mig och det jag går omkring och funderar på och inte försöka tänka på vad ni vill läsa om. Ni får köpa det som det är helt enkelt. Eller så får ni låta bli att läsa, så enkelt är det.

PEACE !!


Kommentarer
Postat av: pappa

desperate housewives ?? när ska du blogga om sportspegeln??

2010-03-18 @ 07:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback