Nöjd&Glad

Gokväll folket! Idag har jag återfått mitt glada humör. Antalet hostningar har minskat drastiskt och min gruppaudition idag på Grönan went well. Tyckte jag i alla fall. Vi får hoppas och rekryterarna också tyckte det. Har en bra magkänsla i alla fall och det är alltid något.

Nu är jag bara hemma och lämnar av lite stuff och ska snart iväg igen. Det är nämligen pub på skolan idag och eftersom jag missade första så ska det bli kul att gå på denna. Inget att klaga på idag helt enkelt (utom kylan, men jag ska inte göra det heller).

Det är konstigt egentligen. Jag brukar aldrig varit speciellt självsäker och alltid ifrågasatt mina prestationer men idag känns det verkligen om att det gick jättebra. Är jag bara självgod eller kan det ha gott bra på riktigt? Det kändes i alla fall som att jag sa rätt saker, pratade lagom mycket och att de gillade mig. Får svar inom två veckor så vi får helt enkelt vänta och se om den braiga magkänslan är sann eller falsk.

JAG VILL BLI GRÖNALUNDARE!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Faaaan va tråkigt d va att behöva gå så tidigt!!:( Hoppas ni hade kul resten av kvällen!<3 Ses i morrn:D

Postat av: mariaohlin

jag hejar på dig vännen ! du är grym <3

2010-03-04 @ 10:11:31
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback