I'm not a runner

When am I going to realize that? Varför ger jag mig på det när jag vet att jag fullkomligt hatar det? Jag tror det är för att de som joggar alltid ser ut att studsa fram och det är meningen att man ska komma hem fylld av frisk luft och ny energi. Men så fungerar det inte för mig. Jag ser allt definitivt inte ut att studa fram, snarare stampla. När jag kommer hem är jag visserligen fylld av frisk luft men på riktigt dåligt humör för att det inte var så skönt som jag ville att det skulle vara, istället för ny enerigi har jag ont i både knän och fötter (dålig teknik + osköna skor).

Det finns människor som älskar att springa och hatar att gymma. Det är inte jag. Jag hatar att springa och gillar verkligen gymmet. Så en reminder till mig själv: Håll dig till gymmet!

Kommentarer
Postat av: S' ♥

ja håller med dig, gillar gymmet mest :)

Postat av: H a i d i ~

oh, hoppas du får en fin dag! :)

.. du! Ska du se Bella&Tyrar show ikväll?

2010-03-18 @ 17:00:12
URL: http://haidis.se
Postat av: mariaohlin

och löpspåret är my cup of tea. jag älskar att springa. idag var jag helt döööööd efter min joggingtur, men fyfan vad skönt det var sen. på gymmet får jag ångest för att alla kan lyfta mycket mer än jag :/

2010-03-18 @ 20:26:21
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback