Host host

Hej!
Jag har varit sjukt och väldigt eneriglös sen i torsdags, därav den dåliga uppdateringen. Kanske inte helt återställd och jag hostar som f*n men jag mår i alla fall mycket bättre nu. Sjukt ledsen för att jag missade helgen i Skåne med mina fina vänner också. Men det är inget att gör åt det nu. Något jag måste göra denna veckan är att läsa, läsa, läsa.. Har inte haft någon ork att plugga alls i helgen så nu är det bara att sätta fart. Måste ladda för gruppaudition på Grönan på onsdag också. Dom är väldigt seriösa med sina uttagningar på det stället alltså, men detta är sista steget i alla fall.

Snart föreläsning.
Vi hörs

Palla att det snöar igen förresten. Palla.

(Förlåt för detta inlägg men jag är på lite halvkass humör)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig babe!! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback