Habermas offentlighetsteori

Jag är glad för att ni inte är superduperintresserade så slipper jag förklara den för er. Mycket intressant föreläsning om denna teori idag i alla fall.

Efteråt tog jag mig till Nacka Forum och hälsade på Joppi på jobbet. När hon slutade drack vi Smoothie från Naked Juicebar och snackade om när vi drack Smoothie från Blenders på State Street i Santa Barbara. Gud vad jag saknar det stället ibland.

Får inte heller glömma att nämna att pubben på skolan igår var riktigt kul. Ser redan fram emot nästa.

Tröttheten jag känner nu är ett bevis på att man inte är 100 procent återställd. Skulle nästan kunna lägga mig och sova redan. Ska lägga mig med min bok i alla fall.


Nu lägger den här "idag-har-jag"-bloggen ner för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback