Gokväll

Ibland förvånar jag mig själv. Jag har under hela dagen haft svårt att komma någonstans i mitt pluggande, men efter att jag stängde av tv:n när Biggest Loser var slut så har jag utan problem pluggat non-stop i över två timmar. Hur ofta händer det? Jag är till och med fortfarande helt klar i huvudet men det svider i ögonen så jag tror det räcker för ikväll. Men det känns skönt att veta att jag har kommit en bit längre fram på vägen.

Vet ni vad jag gjorde idag förresten? Jag hjälpte en Stockholmare som behövde hjälp med orienteringen. När jag precis hade flyttade hit frågade jag Putte C vad man inte fick göra i sthlm och han sa att det var strääängt förbjudet för en Skåning att hjälpa en Stockholmare med vägen. Den stackaren skulle ju känna sig dum. Men jag gjorde det ändå, HA.

Imorgon ska jag gå i skolan, shoppa fördelsedagspresenter och träffa Jee som är på sthlmsbesök. Kul!
Ha det bra vänner <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åå va duktig du e med pluggandet..! Man borde verkligen sätta igång inför tentan redan nu...:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback