Frissan

Jag tänkte på en sak när jag var hos frisören igår. Det var omöjligt att inte tänka på det eftersom jag satt där i tre timmar. Det jag kom fram till var att det är inte bra för självförtoendet att sitta där. Man ser helt enkelt förjävlig ut i det ljuset och i den spegeln. Den där capén man får på sig sitter så högt upp att halva halsen försvinner, huvudet ser extremt runt och svullet ut, och varenda röd prick man har i ansiktet syns. Är det bara jag som känner såhär eller är det vanligt? Tycker i alla fall att så fort man får bort capén och ser sig själv i en annan spegel så ser man inte LIKA hemsk ut längre. Ha, det kanske är för att de vill att man ska känna sig snygg när man kommer ur den stolen så man ska tycka att dom gjorde ett bra jobb. Kanske.

Om ni är nyfikna på vad jag gjorde hos frisören igår så kan jag säga att i helgen uppstod ett STORT problem. Det var jag själv som hade orsakat detta problem och det var fruktansvärt. Jag försökte nämligen blondera håret i lördes. Jag såg ut som en kyckling. För tidig påsk helt enkelt. Fick gå med mössa enda tills jag blev räddad av Frisör-Elina på Rådmansgatan igår. Så skönt.

Kommentarer
Postat av: pappa

bildbevis saknas :-))

2010-03-16 @ 10:36:20
Postat av: johanna

hhaha roliggaste inlägget ver. håller med 100% vad angår den hemska capetiden i,stolen. än värre om man har slingmössa kan jag säga!! sist jag gjorde det satt jag o garva hysteriskt i tio min.. för att sedan fnissa till då o då under resterande tid, eller fnissa o fnissa, snarare frusta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback