Freitag

Helg på riktigt denna gången. Tentan är ju avklarad och jag tror det gick rätt så bra faktiskt!

Klockan är tjugo i tio och jag har redan dammsugit, dammat och tvätten är i full gång. Rätt så imponerande måste jag säga. Efter att jag har varit på gymmet ska jag äntligen unna mig att titta på New Moon och allt extramaterial. Härligt.

I övrigt vet jag inte riktigt vad som händer i helgen. Jag vet bara att på måndag kommer mamma och Frida hit. ska bli underbart! Hoppas vi får våriga och mysiga dagar.

Nu måste jag rädda min tvätt i torktummlaren. Vi hörs sen!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi!! <3

2010-03-26 @ 21:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback