Njuter av livet

Sommarlov och världens bästa sommarjobb, kan det bli bättre? Ja imorgon kanske när jag har fått sova ut lite.

Annars då? Jo:

Reklamen för Libresse tampongerna är förbannat rolig
Jag har träningsvärk i triceps för jag har dragit ner en massa byglar på insane
Det var riktigt mysigt att dricka öl och snacka skit på Gärdet idag
Sista frågan på tentan på var skitsvår
Jag vet fortfarande inte vilket land som vann ESC
Jag har sagt det förr och jag säger det igen Don't Stop Believin' är det bästa låten som någonsin skivits
Johanna och Kicki är i NY, ni också avis?
Jag är glad

Och tillsist: Jag vet inte vad som chockar mig mest det STORA hålet eller hur förjävligt det ser ut i Guatemala City. Fan vad vi har det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback