Första dagen på sommarlovet

Detta har jag firat med sovmorgon och sedan har jag tvättat i fyra timmar. Nu återstår bara att lägga in all tvätt, städa lägenheten ORDENTLIGT (nu kommer jag inte undan längre) och storhandla. Men när det väl är gjort så kan jag njuta av mitt sommarlov till 100%. Imorgon ska jag till exempel sola, kolla på SATC 2 och sitta i Kungsan med ett glas vin och JMK-tjejerna. Sen är det Grönan som gäller fre till sön. Nu tycker jag ni har 100 koll på hur mitt liv ser ut just nu, WHAT ABOUT YOU?

När jag tänker på hur min sommar kommer se ut med sol, vänner, grönan, böcker och min älskade kamera så vill man ju bara göra ett riktigt glädjeskutt. Hoppas verkligen ni känner det samma!


Hanna Andersson glädjeskuttar på West Beach i Santa Barbara, CA

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

Hej på dig stumpan !



Blev hur glad som helst när jag såg din kommentar. Känner mig som världens sämsta människa som vart så dålig på att höra av mig. Om jag inte minns fel skickade du något SMS när vi precis hade flyttat...svarade jag ens på det ?



Praktiken blev till jobb igår. Ja, nu är jag anställd...och det kommer förmodligen att bli ganska så mycket att göra i sommar, så jag kan nog säg att jag jobbar heltid ja. Jag är så lycklig ! jag trivs så bra :)



Skönt att du hittar tid till att läsa bloggar igen, jag har också varit en dålig anhängare sista tiden, men mest för att min dator gav upp andan för ett tag, men Ralle har fixat ! Thank God för att man har en handy-man :)



Du....kommer du neråt i sommar. Jag vill umgås ! Kan vi inte försöka boka in något när du är tillbaka hos mor och far ? Hur ska midsommar firas ?



Massor av pussar älskade Hanna !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback