Upprop

Nu är jag precis hemkommen ifrån mitt första besök på JMK. Tog mig lätt genom upprop, information och rundvandring. Det gavs inga direkta möjligheter för konversation men första intycket är i alla fall att det nog går en hel del trevliga människor i min klass. På måndag är det introduktion till studierna mellan 12 och 14.

Nu väntar jag på Evelina, hon ska nämligen vara min sambo i två dagar nu eftersom hennes riktiga sambo har dragit till skåne. Ska bli kul tycker jag! Idag ska vi träna och käka wokat. Kan det bli bättre?

Kan passa på att berätta om en komisk sak. På vägen hem till mig från tunnelbanestationen finns det en hundbajstolle. Den ser ut precis som en snopp i erekterat tillstånd. Man kan ju inte låta bli att skratta. Man kan ju undra om personen som äger hunden som lagt denna kladden bara är jävligt slarvig som inte plockar upp skiten eller om personen i fråga har lämnat den på grund av sitt artistiska utseende.

Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback