What have you done today to make you feel proud?

Jag älskar verkligen den låten som är introt till Biggest Loser. Så himla peppande. Själv har jag inte tränat idag men jag är nöjd med dagen ändå. Min fina vän Evelina fyller 20 idag (Grattis Darling) och jag har varit hemma hos henne och druckit kaffe. Sen blev jag extra glad när jag såg hur glad hon blev för min present. Fullträff!

Nu när jag sitter och tittar på Biggest Loser blir jag så himla sugen på att åka på någon form av träningssemester. Typ bootcamp på ett soligt semesterställe där man blir både brun och vältränad. Fan vad kul det hade varit. Japp, jag vet jag gillar att träna!

Nu ska vi hålla tummarna för tjejerna att de kan hålla sig över de gula stecket för killarna börjar bli jävligt kaxiga..

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback