Tja, Tja

Nu har jag varit och handlat, sett en supersöt valp och sist men inte minst behövt lyssna på en gubbe som vände upp och ner på hela Ica i 10 min för att en flaska Ramlösa kostade 10,90 istället för 9,90 som han hade sett inne i affären. Snacka om att göra en big deal av saker och ting. Han skulle i och för sig köpa fyra stycken men jag undrar om han själv tyckte att det var värt att ställa till världens scen för fyra kronor. Efter ett tag erbjöd jag honom fyra kronor så att han bara kunde dra därifrån. Mina pengar ville han såklart inte ha. "Rätt ska vara rätt" sa han bara. Åhhh... Stööörig gubbe. Jag var sugen på att dra en hel förläsning för honom att han hade tur som bara kunde gå till Ica och köpa vatten när han ville. Eller att han kanske skulle skita i det helt och hållet och skaffa en jävla sodastream istället.

Nu ska jag plugga fram till klockan 8 när melodifestivalen börjar. Då ska jag krypa ner i soffan med mina vänner Ben&Jerry. Har köpt deras sorbet "Mango Berry Swirl". Looking forward to it!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback