Schizofren?

Halva jag är verkligen superstressad, nervös och orolig inför tentan imorgon. Den andra halvan är rätt självsäker. Båda sidorna skriker lika högt. Vad ska jag tro?

Nu blir det en snabbgenomgång sen får skönhetssömnen sköta resten. Antingen går det eller så går det inte helt enkelt.

Om ni undrar hur det gick på min lilla audition så kan jag informera er om att jag inte har en aning. Jag vet inte om min Peps Persson imitation blev den supersuccé som jag hade hoppats men jag tror det gick okej. Får svar inom en vecka. Så det är bara att vänta och se.

När vi hörs nästa gång är det Helg men stort H.
Puss på er!

(håll tummarna för mig mellan 9 och 12 imorgon)

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

jag håller tummarna !!!! & du ?! KICK ASS ! :)

Postat av: Anonym

jag håller också tummarna för dig vännen:-)

...och så tror jag självklart att Peps2 fixar jobbet åt dig..vi hörs

2010-02-19 @ 07:22:06
Postat av: Hanna

Vi ägde tentan idag!! (hoppas) hihi..!



Hoppas bion ikväll är bra!:D Vi ses nästa vecka!

Kraam

2010-02-19 @ 18:44:52
URL: http://sweethanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback