Manboy

Jag sa ju igår att jag tyckte låten var sådär men den måste ha gjort intryck på mig för den var det första som dök upp i mitt huvud när jag vaknade imorse. 

Under tiden som de flesta av er har myst med era respektive hela dagen så har jag spenderat den helt ensam med mina böcker som enda sällskap. Nej, jag menar såklart inte härlig skönlitteratur utan kurslitteratur. Nu har jag unnat mig en stund vid TV:n så nu ska jag begrava mig i "Massmedier, Press, radio och tv i den digitala tidsåldern". Men fortsätt ni att mysa för all del.

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör man så med foto ?? :-)

2010-02-15 @ 14:09:47
Postat av: Hanna

Det är några funktioner som ingår i programmet som tillhör min webbcam!

2010-02-15 @ 15:56:53
Postat av: mariaohlin

jag längtar efter stockholm som fan, hannapanna. jag vet bara inte om det är rätt tid nu. rasmus måste börja om sin utbildning i stockholm & det ger honom en massa dötid som han måste fylla ut med jobb om han kan hitta något. & jag vet inte vad jag vill längre. funderar kanske på att starta eget, och blir det att jag gör det i malmö kan jag inte sticka nu liksom :/ vi har dock inte bestämt något & det är kanske det som förvirrar mig mest att jag inte vet någonting. ÅH, skulle behöva en hannakram ! men ni kommer ner snart hörde jag ? awesome ! jag sa till ralle att jag skulle titta på saker vi kan göra - ska vi festa hårt i danmark på lördagen ? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback