Lite småsvettig

Nu sitter jag här lite svettig och ofräsch. Är precis hemkommen från gymmet. Fjärde gången denna veckan, duktigt va? Det tycker jag i alla fall. Men vidare värst händelserikt var det dock inte så jag har inget mer att dela med mig av på den fronten.

Är ni taggade för schlager ikväll? Jag är! Förhoppningsvis får jag komma hem till min schlagerkompis Kicki och titta if she'll have me.. Sen blir det utgång för hela slanten och jag är riktigt taggad faktiskt. Har köpt mig en bag-in-box faktiskt. Vaaar är boxen? undrar ni då. I kylskåpet såklart svarar jag, för det är vitt vin.
Hmm, nu började jag fundera på vilka som ska vara med i melodifestivalen ikväll egentligen. Jag vet att det är Ola och han Frispråkaren som var i Vakna med the Voice i veckan men annars har jag dålig koll faktiskt. Det får jag göra någonting åt. På tal om Frispråkaren så ska vi tydligen ha rapp med i tävlingen det här året. Det är inte riktigt schlager precis, men det får väl gå. Om några monster kunde vinna hela eurovision så kan väl en stackars rappare få vara med i vår delfinal.

Hoppas ni får en alldeles underbar lördagskväll vänner!
Ni kan ju alltid bli pepp genom att kolla in denna videon för hon är så jävla cool och låten är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback