Karma?

Jag hade tur idag. Tänka sig. Jag nämde ju att jag skulle åka ersättningsbuss imorse. Trångt som jag vet inte vad, var det såklart men precis som igår valde jag att inte klaga. (inte som gubben vid Gullmarsplan som skrek att det skulle gå fortare att simma till skanstull än att åka med SL) Vi kom fram till Gullmarsplan efter ca 45 minuter (normalt 15). Efter några om och men kom jag fram till skolan (endast 15 min sen). Jag hade inte klagat en enda gång. När det var dags att åka hem hade jag laddat mentalt för att ställa mig på en ersättningsbuss igen. Men det behövde jag inte. Mitt tåg hade nämligen börjat gå igen. Men bara mitt. Inte den till Skarpnäck, Farsta Strand, Norsborg eller Fruängen. Bara min. Hade jag trott på Karma och sånt så tror jag att det var mitt fatastiska tålamod som gjorde att det var just Hagsätratåget som hade börjat gå. Tack!


Kommentarer
Postat av: Sandra

det är bara för att du är så underbar :)



själv kom jag en halvtimme sent efter att ha väntat i 40 min.. så jag va PISSED!! haha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback