Hemmamys

Efter att jag hade träffat Sabina med kompis i stan en stund och sedan spenderat en timme på gymmet åkte jag hem. Nu har jag städat var och en av alla mina 27 kvadratmeter, duschat (nyrakade ben, himmel!) och lyxat till det med facemask. I väntan på att melodifestivalen ska börja så ska jag sitta här bland mina tända ljus och käka en ceasarsallad. Efter det ska naglarna också få sig en omgång. Att det kan vara så härlig att vara hemma själv en lörsdagskväll. Jag är inte ett dugg avundsjuk på folk som ska ge sig ut ikväll. Dagens väder = inneväder. Visst hade det varit mysig att ha någon att dela denna mysiga kvällen med men jag tror jag kommer kunna njuta till 100% ändå.

Hoppas ni andra också får en härlig och varm lördagskväll!

  
Psycho-Hanna i facemask              Puss från Hanna i sin älskade SBCC-hoodie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback