(God)Morgon

Enligt rutin så sätter jag på Vakna med the Voice. Gissa vilken irreterande nuna jag får se? Jo, Pernilla Wahlgrens. Störig brud! Dom pratar om hennes "Heeeej Mamma"-reklam. Skönt att höra att hon själv tycker att hon är kass och tillgjord i den. En sak är säker, jag ska inte rösta på henne på Lördag.

Min tunnelbana är fortfarande inställd så nu blir det att åka ersättningsbuss.


(Gud efter att ha läst om detta i skolan fruktar jag nu att jag kommer bli anmäld för förtal av självaste Pernilla Wahlgren. Men jag hoppas att man inte kan bli anmäld för att kalla någon störig!?)

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

knappast. hon är ju det - STÖRIG STÖRTIG STÖÖÖÖÖRIG ! så, nu får dom anmäla mig också ! :) ha en bra dag ! ses om 3 dagar ! :O <3

Postat av: NIna

Jag håller med er! Jag slog på radion igår och då var hon där och blev intervjuad så jag var tvungen att byta kanal... Ps.Hoppas du kom till skolan idag!

2010-02-23 @ 15:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback