Brrr..

Åh, det är KALLT.. Både ute och i min lägenhet. Det drar från mina fönser! Not good. Får väl flytta mig till den andra soffan kanske? Nej, faktiskt så efter att jag har skrivit färdigt detta lilla inlägg ska jag dra på mig träningskläder och sticka till gymmet. Är egentligen inte sugen på att gå utanför dörren alls men jag har träningsabstinens. Har inte tränat sen i måndags.

Ikväll ska jag ägna mig åt ett gratisnöje. Kolla på melodifestivalen. Har varje sig råd eller lust med utgång MEN om någon skulle vilja komma hit och kolla på MF med mig så är ni varmt välkomna!

Igårkväll skulle jag egentligen ha varit på bio men jag orkade helt enkelt inte. Helt slut i knoppen efter en lång pluggvecka. Istället begav jag mig till Mystic Falls och hälsade på Stefan, Damon och Elena. Jag är helt såld på Vampire Diaries nu. Mina älskade vampyr Edward Cullen och börjat få lite konkurrens av Stefan Salvatore. Haha, vilken jävla nörd jag är. Men det får ni ta liksom, hihi.

 

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

jag kommer förbi runt 8ich, lugnt ?

ååååh, om livet bara var så enkelt :/

Postat av: mariaohlin

haha, hanna är denna något för dig ? http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=37339934

2010-02-20 @ 11:59:03
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback