Blääääää

Jag mår inte bra. Jag bara hostar, har ont i magen, mår illa lite då och då och hela kroppen känns helt öm (inklusive halsen). Japp, så illa är det. Min Ipren har kickat in så nu känns det inte riktigt lika illa längre men f*n alltså.. Har inte tid att bli sjuk nu!

Nu har jag gnällt färdigt. En annan sak som jag har insett idag är att jag har helt tappat uppfattningen om avståd. Eftersom jag alltid har åkt buss eller tunnelbana till Högdalen (mitt gym ligger där) så har jag inte riktigt haft någon koll på hut långt det är dit egentligen. Jag gick dit idag. Det var bara 3 kilometer. Hallå det är ju inte långt! Det är en lika lång sträcka som ner till stan i Landskrona och dit har jag gått en miljon gånger. Snacka om att jag kommer gå dit oftare när det bli lite varmare. Perfekt morgonpromenad innan skolan och sen ta tåget från Högdalen. När jag gick såg jag också en skylt som pekade mot Älvsjö. Det vara bara 3 km. Jag har alltid fått för mig att det var långt dit. Men tydligen inte. Snacka om att man har noll koll. Men blir lite bortskämd eftersom man alltid kan ta buss eller tåg precis överallt. Längtar till den här jävla snön smälter. Då ska jag börja gå jättemycket.


Kommentarer
Postat av: Nina

Krya på dig!! Fick du köpt Kan-jang?! <3

2010-02-24 @ 21:49:01
Postat av: pappa

krya på dig :-)

2010-02-25 @ 06:53:44
Postat av: mariaohlin

hur mår du ? :/ krya på dig som fan !

jag har drömt om dig inatt & hela din familj inkl. kusiner till dig som jag aldrig träffat - deee du ! lite bananas men ändå. SES IKVÄLL ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback