Nu eller aldrig..

Köör bara! Kom igen! Du kan! You're the best! Inget kan stoppa dig nu! Det kommer gå vägen! Du är en superstjärna! Sikta högt! Kör så det ryker! Give it all! Wanna be on top! Finna inga ursäkter! Sikta mot stjärnorna! Det finns inget som säger att du inte få det du vill ha! Ge aldrig upp! You're awesome! Tänk på hur fantstiskt det kommer vara när du tillslut när målet! Fy fan vad du är bra! Det finns inga begränsningar för vad du kan åstadkomma! Du är en vinnare! You go girl! Well, you're gonna!


Kommentarer
Postat av: pappa

självklart, of course, no problem, javisst, hundra gunnar, heja, ..............

2010-04-26 @ 06:53:07
Postat av: Tyra Banks

Go girl!!

2010-04-26 @ 07:35:37
Postat av: mariaohlin

vad är på gång ? why detta pepp-talk ?



jag har det verkligen bra :D det är jätteroligt & jag trivs verkligen. jag får bra med beröm också & det verkar dessutom som om jag gör nytta :D



ja, det kan ju bli spännande :D hur är dina dagar blomman ? how's school n' stuff ? :D



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback