M.I.A.

  • Vårförkylningen har anlänt.
  • Jag har besämt att jag ska börja fylla mig med politiskt kunskap så jag kan rösta med gott samvete i år.
  • Jag har tänkt dela med mig om mina åsikter och nyvunna information här på bloggen.
  • Jag längtar till mina stipendiepengar kommer så jag kan köpa mig min efterlängtade systemkamera.
  • I helgen måste jag plugga som en häst.
  • Sandra och Lisa kommer nästa vecka.
  • Det är dags att åter träffas med brunch-klubben på söndag.
  • Idag letade jag fram mina älskade, prickiga converse.
  • Jag är sugen på en ny tattoo.
  • Jag är också sugen på nya partyskor.
  • På hemköp har jag idag införskaffat ingredienserna till supersmarriga veggoburgare.

Nu måste jag gå och snyta mig sen blir det ännu en kopp te med honung..
Puss sålänge..


Kommentarer
Postat av: mariaohlin

neeeej, blomman..smittade jag dig ? eller alltså bacillerna kommer nog från höger & vänster just nu :/ faan, stackare ! krya på dig ! jag är nästan okej :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback