Käkar ni Påskgodis?

Jag kan stolt säga att det gör inte jag. Har inte käkat en endaste bit. Ska erkänna att jag är sjuuuukt sugen men jag SKA hålla mig till den första Juni. Så det så. Men det har blivit en och annan sillamacka och promenader i vårsolen. Så skönt att bara njuta av stillheten på Ven. Där kan man verkligen stressa ner.

Ikväll blir det filmkväll med morsan. Man får passa på.

Dagens diss går till den otrevliga tanten på båten som fick för sig att vår älskade vovve inte är snäll bara för att han inte låg alldeles stilla när en gubbe trampade på honom.

Dagens hyllning går till just vår älskade vovve för att han är bäst, sötast, vackrast och góast.


Kommentarer
Postat av: Emmet "fan"

Han är oxå speciell, orginell, klok o tokig i "gulerötter"! Deet hade käringa på båten ingen aanning om.

Kram Hanna o på hela din familj.

2010-04-03 @ 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback