Jesus på korset

Glad Påsk Vänner!

Mamma och Frida var på besök hos mig måndag till igår och nu befinner jag mig i Skåne. Ven står på dagens (och morgondagens) schema. Sen ska man även hinna träffa Mormor&Morfar&Morbror, Maria&Rasmus, 3G och Ellen. Fullt ös men det gillar vi!

Måste bara berätta om gårdagens higher point. Vi stannade för att käka lunch på Dinners i Ödeshög. Jag står och studerar Menyn när jag tycker mamma säger: Kolla vad som står där. Jag kollar ivrigt efter något smaskigt som erbjuds på skylten bakom. Men mamma sa inte vad hon sa vem. Bakom skylten står nämligen Erik Grönwall. Japp, den Erik som vann idol. För er som är nyfikna käkade han kotlett, sås och potatis och drack Cola.

Hoppas ni får en härligt gul Påsk!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback