Jag fyller 21 om exakt en månad.

Glöm inte att anteckana det!

Min nacke har börjat protestera mot ännu en natt på soffan. Men pappa har lovat mig massage och att det ska finnas en säng här när jag kommer ner nästa gång.

Rätt ruggig söndag idag faktiskt. Regnet det fullkomligt öser ner. Men vi får göra det bästa av det. Tänkte sjunka ner i fåtöljen och läsa tills det är dags att ta sig hem till mormor och morfar. Vi har idag dissat påskmaten och tänkte köra på kinamat istället. Smaskens!

Pappa sitter och väntar på datorn för han villa rätta sin lottorad. Han är väl vunnit någon mellan 0 och 22kr. Att spela på lotto är något jag kallar slöseri med pengar. Men han tycker det är spännande och det är inte mina pengar han spelar bort så jag får väl låta honom hållas.

Nu dyker jag in i Night World.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

tack för fikat vännen ! det var mysigt att du kom förbi. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback