Brunchsöndag ♥

Nu har vi krängt mat för en hel vecka på Fåfängan med utsikt över hela sthlm! Fantstiskt trevligt. Förut var söndag alltid en ångestfylld dag för mig men nu är den bara riktigt härlig. Förra brunchens våfflor var möjligtvis lite godare än dagens pannakakor annars var allt top notch. Det blev också fyra koppar kaffe varav den sista avnjöts utomhus i solen med den perfekta utsiken. Det var dock lite blåsigt och småkyligt men fortfarande vårigt och energigivande.

Från vår lilla utsiktsplats hade man perfekt utsikt över Gröna Lund. Jag ska dit på utbildning imorgon. Tänk att jag ska jobba där i sommar. Så himla kul det ska bli! Jag tror på fullaste allvar att jag kommer kunna göra ett bra jobb och samtidigt ha väldigt roligt. I'm meant to be a Grönalundare.

Nu ska jag dyka ner i min PR-bok. Ha en skön söndagskväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Nina

Det låter som den perfekta söndagen! Love you <3

2010-04-11 @ 20:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback