Allt eller inget

Jag är en allt-eller-inget-människa. I nästan alla lägen är jag det. Tar jag en godisbit måste jag käka hela påsen men jag kan utan problem låta bli den om jag inte tar någon bit alls. Om det är något som jag brinner för och vill vara bra på så är jag inte med alls om jag inte får vara bäst. Jag skulle aldrig få för mig att gå ner och tvätta en maskin svart tvätt för jag vill ha speciell tröja, ska jag tvätta så tvättar jag allt. Antingen har jag det jättestökigt eller välstädat. Jag är inte typen som kollar på ett avsnitt Desperate Housewives i veckan utan tio i taget. Jag kan träna fem gånger en vecka och ingen gång veckan därpå. Ni böjar fatta principen kanske? Jag skulle vilja vara en "lite lagom" person men eftersom jag inte är det måste jag anpassa mig. Vissa saker kan man inte ändra på sig själv. Vänj dig Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback