Söndag klockan 11 på kvällen

Har precis kollat på Män som Hatar Kvinnor med mina päron. Jag gillar INTE Mikael Nyqvist! Kan ha varit filmen Grabben i Graven Bredvid som fick mig att ogilla honom, jag vet inte. Min Mikael Blomkvist i boken är i alla fall mycket snyggare och charmigare. Så det så.

Då var det ny vecka imrgon. Jag förstår att alla är jättepeppade inför detta. Visst kommer det känns så bra när klockan ringer imorgonbitti, du tittar ut på det grå vädret och då får inte sova vidare. Japp, jag tänkte väl det. Själv är jag lite orolig över den obehagliga känslan i halsen. Palla halsflus och sånt skit nu? Nej, jag måste ju jobba och tjäna pengar. Och träna. Usch. Jag. Vill. Inte. Bli. Sjuk!

Gókväll, annars får du en smäll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback