Old bed out

New bed in. Äntligen har vi varit på Jysk och beställt en ny säng till mig. Har de senaste 6 åren sovit på en bäddsoffa. Inga problem så länge alla brädorna som ska hålla upp madrassen har funnits kvar. Med det senaste året som jag har sovit på den har det saknats en hel del och det har resulterat i en hel del gropar. Har flyttat runt de hela brädorna men just nu har jag en grop precis där man ligger med gumpen och svanken som detta ger bidrar till en hel del smärtor i ryggen. Men nu har vi som sagt betällt en ny helt underbar säng till mig. Den kommer inte förän om två veckor, men den som väntar på ngt gott väntar aldig för länge, är det inte så man brukar säga?

Tack Mamma och Pappa ♥

Kommentarer
Postat av: pappa

det var så lite så

2009-09-08 @ 07:46:29
Postat av: mamma

Vassego!!

2009-09-08 @ 18:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback