I en annan värld

Ibland är det underbart att åka tåg. Idag var det ibland! Det var inte så mycket folk som tog 23.39 tåget från Malmö till Lund/Landskrona/Helsingborg/Ängelholm (och alla småstationer där in between) ikväll, och jag satt nedsjunken i sätet med mysig musik i Ipoden. Jag kännde mig helt lugn och musiken var på något sätt ännu bättre än vad den brukar vara. Jag njöt av alla de 36 minuterna.

Nu undrar ni säkert vad jag hade för mig i Malmö. Jo, jag kan berätta för er att jag spelade bowling och kollade på Kenny Begins. Sen umgicks jag såklart med ett helt gäng härliga människor i form av Rasmus, Maria, Victor, Tedd, Fanny och Linus. Jag skulle inte vilja kalla denna kväll en halvtrevlig kväll utan en heltrevlig kväll faktiskt.

Nu börjar enerig som jag fick av cykelturen hem rinna ur mig och det är dags att krypa till kojs. Hoppas ni också har haft en bra lördag och får en minst lika bra söndag.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

puss på dig också !

vi var utan tvekan klart bäst igår & det var sannerligen en härlig kväll.

du får komma hit snart igen !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback