Näst sista dagen

Om en halvtimme stänger växeln här på cliffton and I'm off to Malmö City. Ska nämligen träffa söta Maria och fika med henne. Ja gillar't.

Har spenderat en stor del av mina dagar här med att läsa fototidningar och kolla in kameror på nätet. Jag ska nämligen köpa en egen nu. Har ju lånat (läs: beslagtagit) mamma och Fridas ett bra tag nu så det är dags. Tänkte köpa en Nikon D3000. Inte den nyaste av de nya men den duger mer än väl till mig. Senare i livet när min dröm går i uppfyllelse får jag skaffa mig en värstingkamera.
Men ni skulle bara veta hur sugen jag är på att fotografera just nu. Det kliar i fingrarna.

Nu ska jag fördriva några av de sista minuterna med att uppdatera sminket som har fallerat under dagen.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback