Invasion

Frida har en hel drös med dans och musikalskoletjejer här. Liv i luckan, haha. Vi får väl se om det är möjligt för mig att titta på de superbraiga och väldigt spännande (om du frågar mamma) Falk-filmerna. Bakfyllan har botats med smörgåstårta hos Sara i Dösjan. Hon fyllde ju nämligen år i tisdags. Så nu ska jag ha en mysig kväll med lite naturgodis och tänka ljus. Så om ni vill mig någon så vet ni var jag finns ;)

Måste berätta om en sak. Igår när jag och Jee var på en snabb-visit på Tivoli så snackde jag med kille. Han var från Nigeria men hade bott i NY och nu bodde han i hbg. Vi snackade (english only) om USA och jag berättade att jag hade bott där och sånt. Sen ville han ha mitt nummer. Jag ville väl inte direkt ge honom det för han var ganska dryg och inte speciellt attraktiv. Min plan var nog egentligen att ge honom fel nummer men full som jag var blev det inte så. Denna incident var egentligen inget som jag la på minnet eller la så stor vikt vid. När vi lämnade Tivoli hade jag i stort sett redan glömt det. Så gissa om jag blev paff när han ringde innan när jag var hos Sara. Ni gissar rätt jag blev jättepaff. Ofta? Jag sa att jag var upptagen för tillfället och han ville att jag skulle ringa honom senare. Not gonna happen, sorry dude. Sen sa han Bye Baby. OKEJ? Baby? Haha.

Trevlig lördagskväll till er babies ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback