Herregud

Har precis spenderat några minuter med att kolla in bostadsrätter i Stockholm på hemnet.se. Jag var dock tvungen att sluta väldigt fort annars skulle jag go nuts. Jisses vad många fina och mysiga ettor det finns som hade varit perfekta för mig. Men tyvärr är det ju inte så att en vanlig lite tjej från Landskrona som ska börja plugga har 1-2 miljoner över på kontot direkt. Attans. Det är nu man önskar att man hade någon rik avlägsen släkting som besämde sig för att det var dags att lämna jorden nu. Självklart hoppas jag att denna obefintliga avlägsna släkting hade haft ett bra liv med många nära vänner eftersom vi såklart skulle vara de som fick pengarna och inte något töntigt barnbarn.

Om det är någon som har så många miljoner att två små futtiga miljoner inte hade gjort någon skillnad, kan väl du väl höra av dig så du kan få mitt kontanummer för överföringen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback