Sjuktuga

50% av familjen Andersson har insjuknat, eller rättare sagt, forsatt vara sjuka. Jag och pappa tar i trä allt som oftast och hoppas att inte vi också blir sjuka. Jag borde väl i och för sig vara immun mot allt i hela världen nu efterson jag har vaccinerat mig. Tänka sig att jag gjorde det fast att jag inte ville. Men allt för mamma. Man vill ju inte smitta någon som har astma och varit halvsjuk sedan september.

Under dagen idag har jag förresten införskaffat MÅNGA vuxenpoäng. För första gången i mitt liv var jag på ett utvecklingssamtal som inte handlade om mig. Känns vuxet.

Eftersom smärtan i armen efter supersprutan hindrar mig från träning ska jag inom det snaraste inta sängen med en god bok. Japp, jag är i lästagen och jag älskar det.

17.17 någon tänker på mig.

Nej nu rabblar jag mest för rabblandets skull tycker jag.

See Ya!

Kommentarer
Postat av: Prannis

Så du tog den ändå? jag som trodde att jag inte skulle vara själv om det. hmmm!? jaja, hoppas den hjälper... hihih kram

2009-11-17 @ 17:51:36
Postat av: mariaohlin

jag kräver uppdatering !

ses någon helg snart ?

när drar du till estocolmo ? jag menar, när flyttar du liksom ? jag tänkte hosta 20 års fest i mitten på januari, har du hunnit flytta då ? :( <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback