Happy as can be

Glädjen från i onsdags har inte lagt sig än. Lär inte göra det på ett tag heller. Förmodligen inte förän jag har bott där några månader. Det är det enda jag tänker på hela tiden. Eller i alla fall 95% av tiden resten tänker jag på jul och julklappar. Just nu får det inte plats några negativa tankar i mitt lilla huvud och det är jag glad för!

Tänkte föresten tillägga att: Ja, det är min lägenhet på bilderna i förra inlägget.

Har skrivit ihop en vill ha/önske/köpa-lista. Den blev inte kort måste jag säga. Det är en hel del man behöver. Det är ännu mer man vill ha. Det är bara att tänka smart och ekonomisk så får vi väl se hur mycket av det som kan bli mitt. Känner att jag knappt kan samla ihop mina tankar till att skriva ett ordentligt inlägg. Ni får hålla tillgodo med denna lilla mini-uppdatering.


xoxo
Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback