Mind of its own

 
Japp, tvättvagnar. Den som tillhör vår tvättstuga är ostyrbar. Jag undrar hur många gånger den har kört över mina fötter eller på mina hälar. Om du använder all din kraft för att den ska till höger så ska du se att den styr till vänster. Försöker du dra den kör den över dig och puttar du den framför dig så kör den över allt du möter. Vi har tampats mycket under dessa 6 månader ska ni veta. Nu ikväll kom jag äntligen fram till den rätta taktiken. Ta tag i båda pinnarna med två händer och putta den framför dig. Håll lagom tempo så ska allt gå bra. Kul att man kommer på det sista gången man kommer tvätta på 1201 Alta Visa, Santa Barbara, CA.

Gonatt


Kommentarer
Postat av: o.

Säger bara en sak... IKEAbag!

2009-05-18 @ 10:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback