Lucky to be awake..

Tyckte jag hade tagit ALLA säkerhetsåtgärder.. Bett mamma och pappa att ringa på skype. Hade loggats ut från intenet under de få timmar jag har sovit. Hade satt alarmet på klockradion, TV:n OCH beställt väckning på rummet. För säkerthets skull hade jag satt alarmet på mobilen som är död. Det tog vekligen musten ur den att sätta på den och sätta alarmet. Det ENDA som väckte mig denna morgonen var min stendöda mobiltelefon. Den ringde! Tack, tack, tack.. För ingenting av det andra kunde man lita på.. FY FAN!!! Är i alla fall vaken nu. Ska samla ihop min dator sen ska jag gå ut till shutteln som går klockan 6. Det är då de börjar servera fulle också så det missar man. Får väl köpa ngt svindyrt på flygplatsen istället. Jippi.

Ska bli kul att se hur mycket övervikt jag får betala också..

Neggo Hanna såhär på morgonen.. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback