Landskronas stolthet?

 

Buhu, Landskrona BoIS på sjätte plats efter sex omgångar (i SUPERETTAN). This is not what it's supposed to look like. Or is it? Jag menar BoIS brukar ALLTID ligga bra till under våren och försommaren sen går det oftast år helvete. Kanske är dags att bryta den trenden i år? Jag är sugen på att gå på fotboll så jag tycker BoIS kan börja jobba sig uppåt lite så det bli lite folk på matcherna. Ta sig upp i Allsvenskan igen. Det var tider det. Allsvensk fotboll på Landskrona IP. Ta mig tillbaka. Men ränderna suddas aldrig ut. BoISare for life.



Kommentarer
Postat av: Christian

Säger inget så har jag inget sagt, men de är en bra låt! Lunkan från Perikles som sjunger... haha är man miljö skadad eller...? I övrigt så ligger HIF etta i Allsvenska bara så du vet.... haha Bara så du vet...

2009-05-13 @ 09:29:17
Postat av: maria

hanna, du får följa med mig o raz på mff istället. nu med nya arenan och allt!

Postat av: pappa

MFF ? = Malmö Fiskeförening?

2009-05-14 @ 11:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback