Härliga Söndag

Morsdag idag. I LOVE YOU MOM <3

Sovit i en knakande bäddsoffa inatt. Kommer nog ha svårt att gå tillbaka till min säng i sverige som också är en bäddsoffa efter ett år i min underbara säng jag har här. IKEA time kanske? Men vad gör det att man sover lite dåligt när man får våfflor till frulle tillsammans med sina vänner och lite MTV på morgonen? Ingenting om du frågar mig.

Nu ska jag bara get my shit together (aka städa) sen ska vi förhoppningsvis göra denna söndagen till ngt mysigt och ev bio ikväll!

Branden är näst intill över, det är bara ett fåtal hus som fortfarande är under evakuering. Men över 8700 acres har brunnit jämför med 2000 under Tea-Fire förra terminen.

Nu en låt som jag har gått och nynnat på hela morgonen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Thank you Hanna!! Love

2009-05-11 @ 09:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback