Gomorron

Fast att helikoptrarna hade rusningstrafik precis ovanför vårt tak igårkväll när jag gick och lade mig och fortfarande har det nu när jag vaknade så har jag sovit som en stock.

 
Om man kollar på denna kartan borde man kanske vara lite mer orolig. Men om man tänker på hur många hus som måste brinna ner innan det kommer till mitt hus så känner jag mig ganska så lugn. Barndmännen har ju jobbat på det hela natten så det börjar säkert få det under kontroll. Två sek ska bara gå ut och kolla hur rökmolnet ser ut jämfört med igår..

Ameen det ser ju bra ut.. Bra jobb firefighters!
I övrigt kan jag rapportera om ännu en varm och solig dag i SB så nu är det bara att skriva färdigt researcharbetet så man kan schteeka vid poolen sen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandy

Hej alla Snyggingar!



Just nu har jag en fantastisk tävling i min blogg!



Var med och TÄVLA..



..om en plattång täckt med swarovski kristaller..



..till ett värde av 1995 kr.



Det är bara två dagar kvar tills en vinnare dras så passa på.



För att komma till tävlingen klickar du bara på länken nedan!



Lycka till!



-->
http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

2009-05-06 @ 19:40:50
URL: http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback